lørdag 26. mars 2011

Husfruen sier sin mening!

Husfruen ble så inspirert av; http://ainak.wordpress.com/2010/01/10/big-sjampo/ at jeg gikk til innkjøp av en boks med big fra Lush til eget bruk. Jeg er nok ikke så inponert som mange andre. Og jeg skal fortelle hvorfor; Lukten og konsistensen på denne shampooen er helt fantastisk. Håret blir utrolig glansfullt som det også blir sagt av både de som lager shampooen og andre som bruker denne shampooen. Men håret blir så tørt (mest sannsynlig på grunn av saltet!) Jeg må for å få gredd ut håret i det hele tatt bruke balsam, masse balsam.. Og da blir mitt nordiske hår tungt og veldig flatt. En annen ulempe er at lokket er (nesten) umulig å få opp. Det er liksom ikke det jeg ønsker å bruke tid på når jeg dusjer - å knote i ti minutter med et lokk! Et nydelig produkt for hår som tåler jevnlig bruk av salt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar